Tunes

Friday, August 28, 2009

~Happy Ramadan~

Assalamualaikum wbt,

---------------------------------

buah markisa masak sebatang,

asam jawa dibungkus pandan,

bulan puasa udah datang,

mari sucikan jiwa dan badan.

---------------------------------


HuHu,

Da bersawang da blog ni,

maklumlah,

Maintenance xder,

Ader sape2 yg sudi volunteer jd cleaner? :p


Bulan Pose da tibe,

Kelas berderet2,

Assignment bertimbun2,

Tutor beratur2..

Perut Plak Asyik Merengek2~~

Dugaan.


Di Bulan Ramadhan yang Barakah ni,

Saya mengucapkan,

"Selamat Bepuasa kpd Semua Kaum Muslimin & Muslimat"
p/s : Tolong jangan ponteng pose ^^,

5 responses:

cik intanurulfateha said...

.alaa
.bukan niat nk ponteng pose
.dah mmg x leh pose
.btw, hepi ramadhan
.raye nti dtg rumah tau! :)

Sly Nolan said...

ek?
xley nak wat cane kan~
hepi ramadhan 2 u 2~
kalau ader rezeki nnt, InsyaAllah~
Merci!

kechix said...

wowowo~~~
nolan is back.
back to school.
school of rock.
rock is cooking.

tp cooking waktu tgh hari tak ley~ =.=

ingt sket hang to pose..
eh~ blog da update.
apa mimpi?
wakakaka..

- m!ss_yaNa - said...

selamat berpuasa utk kamu juga.. :)

kEy said...

siap pantun bagai~